Υπάλληλος σε call center
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα μελέτη αφορά στην ανάπτυξη του επαγγελματικού περιγράμματος του «Υπάλληλου σε Call Center».
Ο «Υπάλληλος σε Call Center» είναι ο εργαζόμενος που μέσω προκαθορισμένων διαδικασιών και οδηγιών, αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει πελάτες ή ενδιαφερόμενους στο πλαίσιο προϊόντων-υπηρεσιών που προσφέρει η Εταιρία ή ο Οργανισμός.
Σκοπός του είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών ή γενικότερα πολιτών από οποιοδήποτε κανάλι και εάν έχουν προέλθει (τηλέφωνο, internet, fax κλπ) στο πλαίσιο διαφορετικών έργων που εξυπηρετούνται από το Call Center.
Οι κυριότεροι εργασιακοί στόχοι ενός εργαζόμενου στα Call Center είναι:
Η αποδοχή ή/και η πραγματοποίηση κλήσεων, η επιτυχής εξυπηρέτηση των πελατών/πολιτών, η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών και η επίτευξη μιας καθορισμένης παραγωγικότητας ανά ημέρα η οποία εξαρτάται από τις κλήσεις ή τα αιτήματα που θα διεκπεραιώσει.